straus Napisano 17 Października 2010 Share Napisano 17 Października 2010 Witam serdecznie Czym dokładnie jest ten PPM? Skąd go wziąć? Pozdrawiam Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArturP Napisano 17 Października 2010 Share Napisano 17 Października 2010 Po pierwsze jeśli chodzi o in vitro polecam Ci artykuł Sativa: http://www.rosliny-owadozerne.pl/index.php...ost&id=6686 Znajdziesz tam również odpowiedź na Twoje pytanie. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
straus Napisano 17 Października 2010 Autor Share Napisano 17 Października 2010 Czytam i studiuję Mam jednak jeszcze jedno pytanie. Dostałem 2 fiolki hormonów IBA i BAP. Nie są one w postaci roztworu, ale proszku. Wiecie może czy roztwór ma być wykonany z NaOH? Bo wydaje mi się, że w wodzie może się nie rozpuścić. Wnioski takie wyciągam po przeczytaniu właśnie instrukcji Master Sativa;). Bo dysponuje On roztworami wykonanymi chyba z NaOH. Dziękuję za podpowiedzi:) Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArturP Napisano 17 Października 2010 Share Napisano 17 Października 2010 Z wikipedii: Właściwości: Rozpuszczalność w wodzie - nierozpuszczalny Ale jakaś firma sprzedaje go jako "water soluble", więc może Twój jest. Ja bym nie ryzykował. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandod1 Napisano 1 Listopada 2010 Share Napisano 1 Listopada 2010 (edytowane) Z wikipedii: Właściwości: Rozpuszczalność w wodzie - nierozpuszczalny Ale jakaś firma sprzedaje go jako "water soluble", więc może Twój jest. Ja bym nie ryzykował. Zrób roztwór 1 N NaOH w wodzie (tj. 40,00 g NaOH zalewasz wodą do końcowej objętości 1 l roztworu) potem dodaj odpowiednią ilość hormonu. Edytowane 1 Listopada 2010 przez mandod1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...