Skocz do zawartości

Czy coś takiego nadaje sie dla roślinek?

MRCK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wpadło mi w łapki takie akwarium i moje pytanko czy sie nadaje dla roślinek i co ew musiałbym zrobić żeby lepiej to dostosować?

Tylko proszę w miarę prostym jeżykiem bo jestem laikiem jeszcze :P

post-5845-1326212885_thumb.jpg

A i jakie oświetlenie to takiego czegoś?

Jakiś zraszacz czy coś takiego?

Edytowane przez MRCK
Odnośnik do odpowiedzi

Właśnie chciałem założyc podobny temat - mianowicie czy sylikon w bezpośrednim kontakcie z wodą i torfem nie bedzie wydzielał niczego szkodliwego?

Edytowane przez Bondzio
Odnośnik do odpowiedzi

Dla muchołówek to na pewno nie będzie dobre miejsce. A jakie rosiczki chcesz tam wsadzić?

Jak dla mnie to szkoda zachodu żeby cokolwiek tam ładować, trochę to przymałe.

Edytowane przez masiol90
Odnośnik do odpowiedzi

Jak tak bardzo chcesz cos tam dać to najlepiej jakieś tłustosze :) lepiej te mniejsze, bo np sama tina to szybko przerośnie. Jak będziesz utrzymywał tam bardzo wysoką wilgotność to możesz dać z Queensland rosiczki ( jednak adelae też szybko urośnie).

Odnośnik do odpowiedzi

A tak swoją drogą to co z tym sylikonem - czy wydziela szkodliwe substancje, bo chciałbym w niedługim czasie przesadzić swój mech w specjalnie klejone na zamówienie "akwarium", tyle czy jest sens, abym wogóle zamawiał to u szklarza?

Odnośnik do odpowiedzi

Te rosiczki się nie nadają do terra :) Lepiej im będzie na słonecznym parapecie.

@ Bondzio

Jeśli użyjesz silikonu akwarystycznego to nic nie ma prawa się stać ( nic nie wybuchnie, nie roztopi itp). Przecież akwaria klei się czymś takim i wszystko wytrzymują ( poza kopaniem, biciem, wyrzucaniem przez okno i inne tego typu czynności )

Odnośnik do odpowiedzi

Jam bym tam wsadził helki które nie rosną tak duże i ew. jakieś małe tłustosze i pływacze . I jeszcze oświetlenie to minimum 2x 24W,ale jakbyś dał 4x 24W byłoby lepiej

http://www.oswietlenieakwarystyczne.pl/ind...amp;prod_id=441