MRCK Napisano 10 Stycznia 2012 Share Napisano 10 Stycznia 2012 (edytowane) Witam Wpadło mi w łapki takie akwarium i moje pytanko czy sie nadaje dla roślinek i co ew musiałbym zrobić żeby lepiej to dostosować? Tylko proszę w miarę prostym jeżykiem bo jestem laikiem jeszcze A i jakie oświetlenie to takiego czegoś? Jakiś zraszacz czy coś takiego? Edytowane 10 Stycznia 2012 przez MRCK Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owadożer Napisano 10 Stycznia 2012 Share Napisano 10 Stycznia 2012 Fajnie było by jeszcze gdybyś podał wymiary , ale ze zdjęcie widac że chyba jest małe. I co chciałbyś tam hodowac ? Pozdrawiam Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MRCK Napisano 10 Stycznia 2012 Autor Share Napisano 10 Stycznia 2012 bok ma mniej więcej 15-20 cm- nie mogę linijki znaleźć do środka wsadziłbym rosiczki i muchołówki Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bondzio Napisano 10 Stycznia 2012 Share Napisano 10 Stycznia 2012 (edytowane) Właśnie chciałem założyc podobny temat - mianowicie czy sylikon w bezpośrednim kontakcie z wodą i torfem nie bedzie wydzielał niczego szkodliwego? Edytowane 10 Stycznia 2012 przez Bondzio Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MRCK Napisano 10 Stycznia 2012 Autor Share Napisano 10 Stycznia 2012 ja nie mam zamiaru z tego robić doniczki chce do środka powsadzać doniczki na spodkach Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Masiol Napisano 10 Stycznia 2012 Share Napisano 10 Stycznia 2012 (edytowane) Dla muchołówek to na pewno nie będzie dobre miejsce. A jakie rosiczki chcesz tam wsadzić? Jak dla mnie to szkoda zachodu żeby cokolwiek tam ładować, trochę to przymałe. Edytowane 10 Stycznia 2012 przez masiol90 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...