Janas34 Napisano 19 Października 2013 Share Napisano 19 Października 2013 Witam mojej rosiczce liście zaczęły robić się czarne czym to może być spowodowane ? z góry dzięki za pomoc Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CFHs Napisano 19 Października 2013 Share Napisano 19 Października 2013 To nieodwracalne procesy starzenia Znalazłem artykuł jak je spowolnić http://fitness.wp.pl/multimedia/galerie/art517.html Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janas34 Napisano 19 Października 2013 Autor Share Napisano 19 Października 2013 To nieodwracalne procesy starzenia Znalazłem artykuł jak je spowolnić http://fitness.wp.pl/multimedia/galerie/art517.html ale jak cała mi się taka zrobi czy coś ? Nie znam się zielony jestem Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cahan Napisano 19 Października 2013 Share Napisano 19 Października 2013 Jeśli ci się cała zrobi, to: a) przelana i gnije- choć u capensisa to chyba niemożliwe b) zaschła na wiór Ale tak ogólnie- tak u większości rosiczek po prostu wygląda cykl życiowy liścia, że kiedyś, kiedy jest już stary najpierw robi się żółty, a następnie czarny i zasycha. O ile dotyczy to dolnych liści to nie ma się co martwić. Gorzej jeśli czarne się robią liście przy stożku wzrostu. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...