Agamka123 Napisano 5 Stycznia 2014 Share Napisano 5 Stycznia 2014 Zamierzam hodować owadożerców w akwarium. Jestem początkujący i pomyślałem o jakiejś rosiczce i o dzbaneczniku ( Nepenthes bicalcarata orange mi se podoba). Pytania: 1. Jakie gatunki roślin są łatwe w hodowli? (chodzi mi głównie o takie co nie zimują). 2. Czy rośliny sadzić do ziemi w akwarium czy zostawić w doniczkach? 3. Czy akwarium ma być otwarte czy zamknięte? (przykryte) 4. Czy rośliny trzymane w akwarium zimują? Dziękuję za odpowiedzi. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daro7979 Napisano 5 Stycznia 2014 Share Napisano 5 Stycznia 2014 (edytowane) !.Rosiczki-trzy siostry z queensland, jeśli chodzi o dzbanecznika to bicalcarata spokojnie, będzie rosnąć. 2.Możesz tak i tak (oczywiście tą "ziemią" musi by torf). 3.Lepsze przykryte. Musisz pamiętać o wentylacji, by nie pojawiła się pleśń. 4.Wymienione przeze mnie nie. Edytowane 5 Stycznia 2014 przez daro7979 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...