Micha 84 Napisano 6 Lutego 2014 Share Napisano 6 Lutego 2014 Witam Czy ktoś kiedyś zamówił coś w sklepie Roraima i otrzymał przesyłke? Prosze o odp. Pozdrawiam Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sphagnum Napisano 6 Lutego 2014 Share Napisano 6 Lutego 2014 (edytowane) Witam Czy ktoś kiedyś zamówił coś w sklepie Roraima i otrzymał przesyłke? Prosze o odp. Pozdrawiam Podejrzewam, że co najmniej połowa tego forum coś tam kiedyś kupowała. Sklep godny polecenia, ja się nigdy nie zawiodłem. Edytowane 6 Lutego 2014 przez beginner Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Micha 84 Napisano 6 Lutego 2014 Autor Share Napisano 6 Lutego 2014 Podejrzewam, że co najmniej połowa tego forum coś tam kiedyś kupowała. Sklep godny polecenia, ja się nigdy nie zawiodłem. Oki a czy miała problemy z wysyłka i skontaktowaniem sie z Osoba odpowiedzialna za ten sklep , bo ja niestety już nie pierwszy raz mam takowy . Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
incluso Napisano 6 Lutego 2014 Share Napisano 6 Lutego 2014 (edytowane) Jeśli chodzi o kontakt to ok. Natomiast przesyłka szła do mnie prawie dwa tygodnie - co dla mnie jest wręcz nie do pomyślenia. Podobno mieli wówczas jakiś natłok wysyłek ale to dla mnie żadne wytłumaczenie, bo jak się nie wyrabiali to trzeba było zatrudnić dodatkową osobę I tym samym powiedziałem sobie, że już więcej tam nie kupię. Choć oferta całkiem fajna. Edytowane 6 Lutego 2014 przez incluso Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wrazik Napisano 6 Lutego 2014 Share Napisano 6 Lutego 2014 Nie jesteś jedyny, ja też już "trochę" czekam na załatwienie sprawy Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturr0 Napisano 6 Lutego 2014 Share Napisano 6 Lutego 2014 (edytowane) A miałem podobne problemy ponad rok temu. Ponad miesiąc czekałem na przesyłkę, w końcu przyszła bez żadnej zapowiedzi (dobrze, że nie byłem akurat na wyjeździe). Kontakt z Mekkiem był mocno utrudniony - po prostu długo nie odpisywał. Musiałem się co rusz przypominać. Tzn. wtedy tak było. W końcu się wkurzyłem i zagrałem ostrzej, bo to czekanie zaczęło mnie już wkurzać. Edytowane 7 Lutego 2014 przez Arturr0 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wrazik Napisano 7 Lutego 2014 Share Napisano 7 Lutego 2014 Ja tylko powiem, że do teraz nie doczekałem się ustalonej nagrody za konkurs "roślina listopada". Pomijam fakt, że pytania o dostępność niektórych roślin wysyłałem już wczesną jesienią . Już nawet daremnie się nie denerwuję, bo przynajmniej za nic jeszcze nie płaciłem, ale cóż... o klienta powinno się chyba bardziej dbać Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
infidelity Napisano 7 Lutego 2014 Share Napisano 7 Lutego 2014 A ja powiem nawet więcej - po tym jak w podobnym temacie na cpuk napisałam że ja również długo czekałam na przesyłkę i kontakt z nimi był mocno utrudniony, dostałam prywatną wiadomość od pana Mekk'a w której napisał mi że mam o swoim niezadowoleniu (o ile rzeczywiście jakieś mam - no wariatka ze mnie, lubię sobie wymyślić problem ) pisać do nich a nie na forum. Nadmieniam że był to kolejny post w temacie w którym już kilka osób wypowiedziało się o podobnych problemach. Moja przygoda z roraimą tym sposobem już dłuższy czas temu się zakończyła, po dwóch podobnie zrealizowanych zamówieniach. Strzeżcie się Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sphagnum Napisano 7 Lutego 2014 Share Napisano 7 Lutego 2014 Hah, to widzę, że mam spore szczęście do roraimy, dobrze. W przeciwieństwie do carnisany na przykład, gdzie podpisałbym się pod Waszymi postami, a wiele osób nigdy nie miało z carnisaną problemów. Widać to wszystko zależy od trafu. Pewnie to też wina tego, że polskie sklepy z owadożerami zapewne są tylko poboczną działalnością dla właścicieli, bo nie sądzę, żeby można było się z tego utrzymać. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturr0 Napisano 7 Lutego 2014 Share Napisano 7 Lutego 2014 poboczną działalnością dla właścicieli, bo nie sądzę, żeby można było się z tego utrzymać. Mnie też się tak wydaje, tylko że to niczego nie zmienia ani nie usprawiedliwia . Podejście do klienta zależy moim zdaniem od człowieka. Przecież wystarczy tylko utrzymać kontakt i po prostu napisać, że jest się na wyjeździe, czy tam coś i podać konkretny termin realizacji i problemów by nie było. A tak firma sobie niszczy reputację. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wrazik Napisano 7 Lutego 2014 Share Napisano 7 Lutego 2014 Jak dla mnie - już zniszczyła. Pomimo zapewnień o rozwiązaniu sprawy, znowu jest głucha cisza. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mekk Napisano 7 Lutego 2014 Share Napisano 7 Lutego 2014 Witam serdecznie, Zgodnie z tym co jest napisane na naszej stronie, wysyłki przy ujemnych temperaturach są zawsze wstrzymywane, tym bardziej jeśli ktoś zamawia rośliny o tej porze bez pudełka styropianowego, ani heat pack'a (obecnie sklep jest wyłączony, gdyż dodajemy nowe produkty). Kontakt w czasie zimy jest fakt faktem zawsze z nami nieco utrudniony, ale zawsze dotrzymujemy wszystkich zobowiązań. Co do całego tematu - mamy setki zadowolonych klientów, oczywiście bardzo przykro nam, jeśli ktokolwiek miał jakieś problemy przy zamawianiu od nas roślin, ale przy wielu zamówieniach zawsze mogą zdarzyć się jakieś kłopoty. Nadmieniam, że przy jakichkolwiek kłopotach zawsze oferujemy pomoc, tj. rabaty, bonusowe rośliny itp, proszę o tym pamiętać. Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, już od wiosny będziemy pracować nad Roraimą 6 dni w tygodniu i zawsze będzie z nami natychmiastowy kontakt. Pozdrawiam, Michał Gąstał Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wrazik Napisano 7 Lutego 2014 Share Napisano 7 Lutego 2014 Jak wszystko wypali - cofnę opinię. Musicie się postarać Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Micha 84 Napisano 8 Lutego 2014 Autor Share Napisano 8 Lutego 2014 No i o to mi chodziło , ponieważ po napisaniu tego posta wreszcie Pan Maciej(Mekk) odezwał sie do mnie . Wiadomo że może być utrudniona wysyłka ze wzgledu na minusowe temperatury lecz konakt jakikolwiek powinien być zachowany z klientem który złożył zamówienie i zapłacił za nie . Rok temu miałem problem wogóle z dogadaniem sie odnośnie zamówienia i niestety nic nie mogłem zakupić , postanowiłem spróbowac jeszcze raz i mam nadzieje ze tym trazem tranzakcja dojdzie do skutku , pomimo tych przeszkód . Dziekuje Wam za wypowiedzi Pozdrawiam Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barbus Napisano 8 Lutego 2014 Share Napisano 8 Lutego 2014 No to i ja dorzucę kamyczek do ogródka. W Roraimie kupowałem dwa razy, raz na allegro kupiłem dzbanecznika, ale jak się później okazało nie mieli na stanie tego co wystawili na aukcję, trochę to dziwne no ale niech tam, w zamian dostałem inny gatunek. Drugi raz po zakupie czekałem miesiąc na przesyłkę i nie była to zima tylko lato. Okazało się, że jeden z gatunków który zakupiłem i który figurował w sklepie jako dostępny w rzeczywistości już był wyprzedany. Jako że pieniądze i tak już przelałem to stwierdziełm, ze nie będę żądał zwrotu tylko zamienię na inny gatunek. W oczekiwaniu na przesyłkę kontakt ze sklepem nijaki, podobno byli baaaaardzo zajęci. Roraima ma ciekawą ofertę dzbaneczników więc może jeszcze kiedyś coś u nich zamówię, ale z takim podejściem to klientów sobie nie przysporzą. Poza tym zauważyłem, że dzbanki kupowane w Carnisanie sa lepsze jakościowo niż w Roraimie. Tak więc chłopaki weźcie się za siebie Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi