morakam Napisano 23 Sierpnia 2015 Share Napisano 23 Sierpnia 2015 Witam wszystkich. Od dawna chodziło mi po głowie zrobienie dzbankowego terrarium, i wreszcie się na nie zdecydowałem. Mam zamiar zrobić coś takiego: I tutaj zaczyna się drobny problem. Chciałbym uzyskać efekt jak na zdjęciu (dzbanki rosną w czymś w rodzaju trawy). Jakie rośliny tego typu nadają się do takiego terrarium? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hesperyda Napisano 23 Sierpnia 2015 Share Napisano 23 Sierpnia 2015 Chciałbyś trzymać tam tylko owadożery? Widzę tam też storczyki oraz tillandsie. One chyba rosną na jakiś włóknach + mech, nie znam się na tym, nie wiem co to jest. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morakam Napisano 23 Sierpnia 2015 Autor Share Napisano 23 Sierpnia 2015 Chciałbym tam trzymać dzbaneczniki, a przestrzeń między nimi chciałbym wypełnić nie owadożernymi roślinami Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hesperyda Napisano 23 Sierpnia 2015 Share Napisano 23 Sierpnia 2015 Rozumiem w takim razie nie potrafię Ci pomóc. Ale napewno ktoś inny podpowie Ci parę gatunków Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
morakam Napisano 23 Sierpnia 2015 Autor Share Napisano 23 Sierpnia 2015 Liczą się chęci Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...