youngroscoe Napisano 13 Listopada 2015 Share Napisano 13 Listopada 2015 Witam, jestem posiadaczem muchołówki od wczoraj, czy mogę ją całą dobę trzymać na dworze skoro jest teraz tak ciepło? (Noce 7-9 stopni) to moja pierwsza styczność i jestem zielony. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kosa1984 Napisano 13 Listopada 2015 Share Napisano 13 Listopada 2015 Siema. Tak, póki co, możesz ją trzymać cały czas na dworze. Sprawdzaj jednak codziennie prognozy, nie radzę zostawiać jej tam niezabezpieczonej, gdy przewidywane będą temperatury ujemne. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
youngroscoe Napisano 13 Listopada 2015 Autor Share Napisano 13 Listopada 2015 Wielkie dzięki za odpowiedź, zawsze chciałem mieć taką roślinkę dlatego wolałem zapytać, a czy jakoś ją doświetlać czy coś czy zostawić światło słoneczne? dni są ostatnio bardzo ładne Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daner Napisano 13 Listopada 2015 Share Napisano 13 Listopada 2015 Dopóki jest ciepło światło słoneczne będzie najlepsze, jak przyjdą mrozy musisz pomyśleć o innym miejscu na roślinę, im będzie chłodniejsze tym mniej muchołówka potrzebuje światła. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
youngroscoe Napisano 14 Listopada 2015 Autor Share Napisano 14 Listopada 2015 Dopóki jest ciepło światło słoneczne będzie najlepsze, jak przyjdą mrozy musisz pomyśleć o innym miejscu na roślinę, im będzie chłodniejsze tym mniej muchołówka potrzebuje światła. dzięki! moja muchołówka stoi na dworze skoro są dodatnie, temperatury, ale zauważyłem, że pozamykały jej się pułapki? czy to możliwe, że ma z tym jakiś związek wiatr, który w nocy był dość silny ? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...