maja37 Napisano 10 Czerwca 2016 Share Napisano 10 Czerwca 2016 cześć jestem nowa w temacie dopiero zaczynam moją przygodę z tymi pięknymi roślinami na razie mam kilka,chce na nich "potrenować" a potem zobaczymy Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
straszyk Napisano 10 Czerwca 2016 Share Napisano 10 Czerwca 2016 Powodzenia. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iglacy Napisano 10 Czerwca 2016 Share Napisano 10 Czerwca 2016 Im wiecej ludzi z Trójmiasta tym lepiej! Witamy Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maja37 Napisano 12 Czerwca 2016 Autor Share Napisano 12 Czerwca 2016 na razie jest ok bo lato troche martwię sie zimą,nie wiem jak poradzę sonie z nimi w zimie no ale mam czas na edukację no i muszę wciaż je chronić przed zakusami kotów Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
idolomantisdiabolico Napisano 12 Czerwca 2016 Share Napisano 12 Czerwca 2016 Raczej na odwrót Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maja37 Napisano 12 Czerwca 2016 Autor Share Napisano 12 Czerwca 2016 hę,mam duże koty,żadna muchołówka nie da rady chyba że dorosła kapturnica ;-) Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
idolomantisdiabolico Napisano 12 Czerwca 2016 Share Napisano 12 Czerwca 2016 eh... nowa a juz ma wiecej gatunkow odemnie (nie mam tlustoszy) tak trzymaj maja 37 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maja37 Napisano 16 Czerwca 2016 Autor Share Napisano 16 Czerwca 2016 i moje dwie nowe -Drosery sa piękne,ale mój nędzny aparat nie oddaje ich urody zresztą sami wiecie Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...