Skocz do zawartości

Sklep CarniSana


Maks02

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,chciałbym wam dzisiaj przedstawić moją niestety złą opinię na temat tego sklepu więc zaczynamy: 9sierpnia zamówiłem n.blody mary i cephalotusa,następnego dnia przyszło długo oczekiwane Potwierdzenie zamówienia(w innych sklepach dostaje po kilku sekundach na e-mail)w którym było napisane że nie mają bloody mary a na stronie był dostępny,więc wziołem n.ventricosa.bodajże 17 sierpnia doszła paczka z roślinami.5 dni później zamówiłem kolejną paczkę czyli 23 sierpnia i nie dostawałem potwierdzenia zamówienia więc w sobotę 27 napisałem do sklepu,i odpisali mi po kilku godzinach że:"Przepraszam za późną odpowiedź, ale czekam aż kolega u którego są rośliny, da mi znać czy zamówione przez Pana rośliny są dostępne. Przebywa on aktualnienaa urlopie, dlatego najpóźniej do wtorku poinformuję".Jest środa a ja nie dostałem potwierdzenia

 

 

A wy jakie macie opinie o tym sklepie?piszcie.

Edytowane przez Maks02
Usunięcie wulgaryzmów! I nie ma takiego słowa jak "wziołem".
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem w Carnisanie. Zawsze zadowolony, zawsze z gratisami (nawet przy małych zamówieniach). Na potwierdzenie trzeba chwilę poczekać, to fakt. To nie sklep typu 5 sekund, prowadzony przez roboty. Ekipa Carnisany ma bardzo dużo roślin, sporo z nich nie jest widocznych na stronie, trzeba zadzwonić, ew. napisać maila i zapytać o konkretną rzecz. Strona nie jest uaktualniana na bieżąco. Trzeba pytać, ew. złożyć zamówienie i zobaczyć. Ja zawsze polecałem i zawsze będę polecać sklep chłopaków, bo robią świetną robotę, za niedużą cenę.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widzisz ty dostajesz zawsze gratisy a ja nie dostałem gratisu nawet za tak duże nieporozumieniem chciałem mieć wymarzonego bloody mary to go nie było.Ale i tak chcę anulować zamówienie i zamówić z heldros.

Edytowane przez Maks02
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznam szczerze że w zeszłym roku czekałem miesiąc na przesyłkę nasion. Później tak samo było przy zamówieniu z heliamphorą i muchołówką. Dziś raczej staram się u nich nie kupować ze względu na długie czekanie

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,chciałbym wam dzisiaj przedstawić moją niestety złą opinię na temat tego sklepu więc zaczynamy: 9sierpnia zamówiłem n.blody mary i cephalotusa,następnego dnia przyszło długo oczekiwane Potwierdzenie zamówienia(w innych sklepach dostaje po kilku sekundach na e-mail)w którym było napisane że nie mają bloody mary a na stronie był dostępny,więc wziołem n.ventricosa.bodajże 17 sierpnia doszła paczka z roślinami.

Tylko że zapominasz o fakcie, że takie sklepy nie pracują na automacie. To nie alledrogo, że kupujesz i masz. Dostępność roślin musi zostać sprawdzona za każdym razem, a nie robi tego skrypt tylko człowiek. Jeśli czegoś nie ma to czekasz na jego dostępność lub kupujesz co innego. Tak to działa.

 

5 dni później zamówiłem kolejną paczkę czyli 23 sierpnia i nie dostawałem potwierdzenia zamówienia więc w sobotę 27 napisałem do sklepu,i odpisali mi po kilku godzinach że:"Przepraszam za późną odpowiedź, ale czekam aż kolega u którego są rośliny, da mi znać czy zamówione przez Pana rośliny są dostępne. Przebywa on aktualnienaa urlopie, dlatego najpóźniej do wtorku poinformuję

Carnisana przez długi czas nie wysyłała w ogóle zamówień. Dopiero teraz wznowiła wysyłki. Logiczne jest też chyba, że jeśli ktoś jest na urlopie to raczej nie sprawdzi czy rośliny na które jest zamówienie są na miejscu?

 

 

No widzisz ty dostajesz zawsze gratisy a ja nie dostałem gratisu nawet za tak duże nieporozumieniem chciałem mieć wymarzonego bloody mary to go nie było.Ale i tak chcę anulować zamówienie i zamówić z heldros.

A dostałeś coś gratis za długie czekanie?

 

Duże nieporozumienie? Nie żartuj. To że akurat jakiegoś pospolitego dzbanka nie ma aktualnie na stanie jest akurat drobnostką. Gratisy nie dostaje się ot tak. Jest to kwestia dowolnie ustalana przez każdego sprzedawce. Może dać, a może nie da. Druga sprawa, że znów nie nikt nie czyta warunków sprzedaży sprzedaży. Gdybyś przeczytał, to byś wiedział że gratis dostaniesz tylko po zaksięgowaniu wpłaty na ich koncie gdy paczka nie dojdzie do klienta w ciągu 2 tygodniu.

 

W Carnisanie zamawiałem. Z usług jestem zadowolony.

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z rok temu, czy dwa nawet Carnisana miała opóźnienia ze względu (chyba, bo już nie pamiętam) na sesję. Mieli o tym informację na swojej stronie i do każdego spóźnionego zamówienia dodawali atrakcyjne gratisy. Tracer ma rację co do ostatnie pytania :)

Edytowane przez PowerpointPL
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie zasadą jest wystawianie do sprzedaży w internecie towaru, który się posiada na stanie. To nie kwestia upierdliwości a rzetelności. Prowadzenie sklepu, jako tako, nie jest obowiązkiem a własnym wyborem. "Urlop" nie może być wytłumaczeniem. Bynajmniej nie dla ludzi poważnych.

 

pozdrawiam serdecznie

 

Piotr

Edytowane przez Piotr Browarski
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 4 years later...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.