Maks02 Napisano 30 Sierpnia 2016 Share Napisano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Cześć,chciałbym wam dzisiaj przedstawić moją niestety złą opinię na temat tego sklepu więc zaczynamy: 9sierpnia zamówiłem n.blody mary i cephalotusa,następnego dnia przyszło długo oczekiwane Potwierdzenie zamówienia(w innych sklepach dostaje po kilku sekundach na e-mail)w którym było napisane że nie mają bloody mary a na stronie był dostępny,więc wziołem n.ventricosa.bodajże 17 sierpnia doszła paczka z roślinami.5 dni później zamówiłem kolejną paczkę czyli 23 sierpnia i nie dostawałem potwierdzenia zamówienia więc w sobotę 27 napisałem do sklepu,i odpisali mi po kilku godzinach że:"Przepraszam za późną odpowiedź, ale czekam aż kolega u którego są rośliny, da mi znać czy zamówione przez Pana rośliny są dostępne. Przebywa on aktualnienaa urlopie, dlatego najpóźniej do wtorku poinformuję".Jest środa a ja nie dostałem potwierdzenia A wy jakie macie opinie o tym sklepie?piszcie. Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez Maks02 Usunięcie wulgaryzmów! I nie ma takiego słowa jak "wziołem". Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerpointPL Napisano 30 Sierpnia 2016 Share Napisano 30 Sierpnia 2016 Ja kupowałem w Carnisanie. Zawsze zadowolony, zawsze z gratisami (nawet przy małych zamówieniach). Na potwierdzenie trzeba chwilę poczekać, to fakt. To nie sklep typu 5 sekund, prowadzony przez roboty. Ekipa Carnisany ma bardzo dużo roślin, sporo z nich nie jest widocznych na stronie, trzeba zadzwonić, ew. napisać maila i zapytać o konkretną rzecz. Strona nie jest uaktualniana na bieżąco. Trzeba pytać, ew. złożyć zamówienie i zobaczyć. Ja zawsze polecałem i zawsze będę polecać sklep chłopaków, bo robią świetną robotę, za niedużą cenę. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maks02 Napisano 30 Sierpnia 2016 Autor Share Napisano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) No widzisz ty dostajesz zawsze gratisy a ja nie dostałem gratisu nawet za tak duże nieporozumieniem chciałem mieć wymarzonego bloody mary to go nie było.Ale i tak chcę anulować zamówienie i zamówić z heldros. Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez Maks02 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomyyy Napisano 30 Sierpnia 2016 Share Napisano 30 Sierpnia 2016 Co do strony internetowej CarniSany, zostałem poinformowany iż będzie aktualizowana w następnym miesiącu jak skończą się urlopy Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StachuRosja Napisano 31 Sierpnia 2016 Share Napisano 31 Sierpnia 2016 Przyznam szczerze że w zeszłym roku czekałem miesiąc na przesyłkę nasion. Później tak samo było przy zamówieniu z heliamphorą i muchołówką. Dziś raczej staram się u nich nie kupować ze względu na długie czekanie Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maks02 Napisano 31 Sierpnia 2016 Autor Share Napisano 31 Sierpnia 2016 A dostałeś coś gratis za długie czekanie? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tracer274 Napisano 31 Sierpnia 2016 Share Napisano 31 Sierpnia 2016 Cześć,chciałbym wam dzisiaj przedstawić moją niestety złą opinię na temat tego sklepu więc zaczynamy: 9sierpnia zamówiłem n.blody mary i cephalotusa,następnego dnia przyszło długo oczekiwane Potwierdzenie zamówienia(w innych sklepach dostaje po kilku sekundach na e-mail)w którym było napisane że nie mają bloody mary a na stronie był dostępny,więc wziołem n.ventricosa.bodajże 17 sierpnia doszła paczka z roślinami. Tylko że zapominasz o fakcie, że takie sklepy nie pracują na automacie. To nie alledrogo, że kupujesz i masz. Dostępność roślin musi zostać sprawdzona za każdym razem, a nie robi tego skrypt tylko człowiek. Jeśli czegoś nie ma to czekasz na jego dostępność lub kupujesz co innego. Tak to działa. 5 dni później zamówiłem kolejną paczkę czyli 23 sierpnia i nie dostawałem potwierdzenia zamówienia więc w sobotę 27 napisałem do sklepu,i odpisali mi po kilku godzinach że:"Przepraszam za późną odpowiedź, ale czekam aż kolega u którego są rośliny, da mi znać czy zamówione przez Pana rośliny są dostępne. Przebywa on aktualnienaa urlopie, dlatego najpóźniej do wtorku poinformuję Carnisana przez długi czas nie wysyłała w ogóle zamówień. Dopiero teraz wznowiła wysyłki. Logiczne jest też chyba, że jeśli ktoś jest na urlopie to raczej nie sprawdzi czy rośliny na które jest zamówienie są na miejscu? No widzisz ty dostajesz zawsze gratisy a ja nie dostałem gratisu nawet za tak duże nieporozumieniem chciałem mieć wymarzonego bloody mary to go nie było.Ale i tak chcę anulować zamówienie i zamówić z heldros. A dostałeś coś gratis za długie czekanie? Duże nieporozumienie? Nie żartuj. To że akurat jakiegoś pospolitego dzbanka nie ma aktualnie na stanie jest akurat drobnostką. Gratisy nie dostaje się ot tak. Jest to kwestia dowolnie ustalana przez każdego sprzedawce. Może dać, a może nie da. Druga sprawa, że znów nie nikt nie czyta warunków sprzedaży sprzedaży. Gdybyś przeczytał, to byś wiedział że gratis dostaniesz tylko po zaksięgowaniu wpłaty na ich koncie gdy paczka nie dojdzie do klienta w ciągu 2 tygodniu. W Carnisanie zamawiałem. Z usług jestem zadowolony. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerpointPL Napisano 31 Sierpnia 2016 Share Napisano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Z rok temu, czy dwa nawet Carnisana miała opóźnienia ze względu (chyba, bo już nie pamiętam) na sesję. Mieli o tym informację na swojej stronie i do każdego spóźnionego zamówienia dodawali atrakcyjne gratisy. Tracer ma rację co do ostatnie pytania Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez PowerpointPL Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Browarski Napisano 31 Sierpnia 2016 Share Napisano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Ogólnie zasadą jest wystawianie do sprzedaży w internecie towaru, który się posiada na stanie. To nie kwestia upierdliwości a rzetelności. Prowadzenie sklepu, jako tako, nie jest obowiązkiem a własnym wyborem. "Urlop" nie może być wytłumaczeniem. Bynajmniej nie dla ludzi poważnych. pozdrawiam serdecznie Piotr Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez Piotr Browarski Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StachuRosja Napisano 1 Września 2016 Share Napisano 1 Września 2016 A dostałeś coś gratis za długie czekanie? Dostałem ale miesiąc czekania to taka lekka przesad Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DocilJack Napisano 25 Września 2020 Share Napisano 25 Września 2020 (edytowane) Odradzam kupowanie czegokolwiek z CarniSany. Edytowane 25 Września 2020 przez DocilJack Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek:) Napisano 25 Września 2020 Share Napisano 25 Września 2020 A to oni w ogóle jeszcze działają? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snopy6992 Napisano 26 Września 2020 Share Napisano 26 Września 2020 20 godzin temu, DocilJack napisał: Odradzam kupowanie czegokolwiek z CarniSany. Jakieś uzasadnienie? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymon_pl Napisano 27 Września 2020 Share Napisano 27 Września 2020 (edytowane) Kupowałem w tym roku dzbaneczniki wysoko górskie i wszystko było ok. Po za dłuższym czasem oczekiwania nie ma problemu. Roślinki zdrowe, ładnie rosną w terra. Edytowane 27 Września 2020 przez Szymon_pl Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DocilJack Napisano 27 Września 2020 Share Napisano 27 Września 2020 (edytowane) Same rośliny ok, gorzej z obsługą. Edytowane 27 Września 2020 przez DocilJack Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się