4rtron Napisano 22 Kwietnia 2017 Share Napisano 22 Kwietnia 2017 Witam! Mam pytanie odnośnie oświetlenia muchołówki. Nie mam póki co zamiaru znacznie powiększać swojej uprawy tych roślin, więc nie chciałbym doświetlać jej jakąś wielką świetlówką T5 itp. Stąd też moja zagwozdka: czy może są jakieś małe, pojedyncze lampy, które zdały by egzamin? Nie znam się na temacie. Przeczytałem wątek o oświetleniu, ale większość to dla mnie czarna magia i raczej tyczy się on większych upraw i hodowli. Na Allegro widzę żarówki LED Grow E27 do uprawy roślin, czy jest to odpowiednie oświetlenie? Jeśli nie, czy istnieją jakieś pojedyncze, małe żarówki do tego typu zadań? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tracer274 Napisano 22 Kwietnia 2017 Share Napisano 22 Kwietnia 2017 Witam! Mam pytanie odnośnie oświetlenia muchołówki. Nie mam póki co zamiaru znacznie powiększać swojej uprawy tych roślin, więc nie chciałbym doświetlać jej jakąś wielką świetlówką T5 itp. Stąd też moja zagwozdka: czy może są jakieś małe, pojedyncze lampy/żarówki, które zdały by egzamin? Nie znam się na temacie. Przeczytałem wątek o oświetleniu, ale większość to dla mnie czarna magia i raczej tyczy się on większych upraw i hodowli. Na Allegro widzę żarówki LED Grow E27 do uprawy roślin, czy jest to odpowiednie oświetlenie? Jeśli nie, czy istnieją jakieś pojedyncze, małe żarówki do tego typu zadań? Dla jednej rośliny obecnie nie ma sensu inwestować w oświetlenie jakie ono by nie było. Mamy coraz dłuższe dni więc śmiało wystarczy samo słońce. Na doświetlanie przyjdzie czas na jesień, a w między czasie można zajrzeć w ten temat link.. Wszystko jest tam opisane nawet po kilka razy. P.S Przy pytaniach o przydatność konkretnego typu oświetlenia należy podać bardziej szczegółowe dane niż tylko przybliżoną nazwę, a jak nie to link do produktu. Inaczej nie ma co oczekiwać konkretnej odpowiedzi. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...