maciek1992 Napisano 10 Listopada 2017 Share Napisano 10 Listopada 2017 Witam. Otóż jestem początkującym hodowca owadozerow i przymierzam się do budowy terrarium. System nawadniania będzie polegał na dwóch dnach. Pierwsze zewnętrzne czyli szkło oraz drugie 2-3 cm nad powierzchnią dna szklanego wykonane z pleksy położone na plastikowych kołkach z wydrazonymi dziurami do pozyskiwania wody dla roślin. Następnie na tej pleksie znajdował już by się tort ewentualnie keramzyt jako pierwsza warstwa. Do uzupełniania wody byłaby do pleksy samozowana rurka jako stały punkt odniesienia poziomu wody. Pleksa zostałaby szczelnie zaklejona sylikonem pomijając wydrazone dziury jak w donicy. Całe akwarium oczywiście zakryte wiekiem z żarówka Led oraz zastanawiam się nad instalacją wiatraka na wieku w celu wentylacji. Dodatkowo chcialbym sie dowiedziec jaka jest minimalna wysokosc polozenia zarowki aby uniknac popazenia roslin? Rośliny w terrarium to dzbanki, rosiczki oraz mucholowki. Na czas zimowania mucholowki byłyby zabieranie na strych. Co o tym sądzicie ? Z góry dziękuję za opinię. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomyyy Napisano 10 Listopada 2017 Share Napisano 10 Listopada 2017 Podobnych pomysłów było mnóstwo z lepszym i gorszym efektem Jaka powierzchnia użytkowa tego zbiornika ?? , średni pomysł z muchole w Terra już lepiej helki lub pływacze Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek1992 Napisano 10 Listopada 2017 Autor Share Napisano 10 Listopada 2017 Co do dokładnego wymiaru ciężko mi powiedzieć ale jakieś 60-70l. Akwarium aktualnie nie mam pod ręką. Co do wysokości 30-40 cm. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomyyy Napisano 10 Listopada 2017 Share Napisano 10 Listopada 2017 http://www.rosliny-owadozerne.pl/Nim-zdecy...taj-t19328.html Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...