PaPi Napisano 19 Kwietnia 2019 Share Napisano 19 Kwietnia 2019 Hej Jestem początkującym hodowca, stąd moje pytanie. Kupiłem kilka kapturnic w markecie(okazja) i postanowiłem je przesadzić do większych doniczek, to chyba odpowiednia pora. Podczas przesadzania zaniepokoił mnie wygląd korzeni, wyglądają jakby gniły bądź coś w tym stylu, ale zupełnie się nie znam na tym. Tutaj moja prośba czy ktoś doświadczony mógłby rzucić okiem i się wypowiedzieć. Kupiłem topsin ale jeszcze nie używałem bo nie wiem czy powinienem. Przy okazji super jak ktoś podpowiedziałby mi jaka to odmiana. Z góry dziękuje i pozdrawiam. (No i wesołych świąt:) https://m.fotosik.pl/u/91papi/album/2076147 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
8035_1570460295 Napisano 20 Kwietnia 2019 Share Napisano 20 Kwietnia 2019 W zasadzie też jestem początkujący więc niech mnie poprawi ktoś bardziej doświadczony jeśli się mylę. Wg mnie korzenie wyglądają dosyć marnie , ale może uda Ci się odchować te roślinki. Nie wiem czy to dobrze (bo w końcu nie wiadomo czym były rośliny traktowane w markecie) ale ja bym nie rozwalał starej bryły korzeniowej tylko obsypał torfem w większej doniczce. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...