Piterro Napisano 10 Listopada 2019 Share Napisano 10 Listopada 2019 (edytowane) Witam, Jako, że jestem wmiare nowy w temacie roślin owadożernych chciałem się zapytać, czy sposób w jaki hoduje (utrzymuje) te rośliny jest odpowiedni? I czy muszę coś zmienić? Dodam jeszcze, że oświetlenie zostało zrobione samodzielnie ze zwykłego paska Led i wydrukowanej ramy. Pasek ok. 10-15W. Podstawka jest plastikowa (została wzięta ze sklepu), w podstawce wysypany jest keramzyt, a woda utrzymywana jest na poziomie 1cm. W podstawce znajduje się tłustosz P.tina, rosiczka przylądkowa, rosiczka madagaskarska, kapturnica,muchołówka GREEN-RED, dzbanecznik oraz w względnie pustej doniczce wysiane są nasiona rosiczki. Edytowane 11 Listopada 2019 przez Piterro Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...