SinCreation Napisano 19 Listopada 2019 Share Napisano 19 Listopada 2019 Hej, jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o uprawianie rosiczek ale mam teraz jedną i potrzebuję porady. Mam problem z jej brązowiejącymi "listkami" - czy to oznaka że dzieje się z nią coś złego lub coś robię nie tak? Raz na jakiś czas je wszystkie wycinam zostawiając same zielone. Dodatkowo jak widać na zdjęciu jej korzenie wyrosły ponad ziemię, powinienem jej więc dosypać i na nowo je przykryć czy tak zostawić? Przed zimą wyglądała dużo ładniej i puściła sporo kwiatków. https://naforum.zapodaj.net/c3962e384a12.jpg.html https://naforum.zapodaj.net/f77a7756ff76.jpg.html Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Styq Napisano 19 Listopada 2019 Share Napisano 19 Listopada 2019 Jeśli dobrze widzę masz dużo wykwitów na ziemi. Jakiej mieszanki używasz i jakiej wody? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ptaah Napisano 19 Listopada 2019 Share Napisano 19 Listopada 2019 Jak wygląda podlewanie rośliny? Na zdjęciu podłoże wydaje się suche i odstaje od brzegów doniczki, czy się mylę? U capensisa nie można dopuścić do wysuszenia podłoża. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SinCreation Napisano 19 Listopada 2019 Autor Share Napisano 19 Listopada 2019 W miarę możliwości sprawdzam podłoże i w zależności od wilgotności podlewam. Z tego co pamiętam to kupowałem dla niej torf a wody używam tylko destylowanej. Tak, też dopiero dzisiaj zwróciłem uwagę że ziemia zaczęła odstawać od doniczki Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...