CukruKostka Napisano 22 Kwietnia 2020 Share Napisano 22 Kwietnia 2020 (edytowane) Witam, 30stego marca zasiałem 10 nasionek muchołówki kupionej z allegro z tej aukcji. Jest już 22 kwietnia a nasionka nie kiełkują jest to moje drugie podejście do zakupu nasion i jak widać nie mam szczęścia. Od jakiegoś czasu jak trzymałem we woreczku doniczkę pojawiło się coś koloru białego, beżowego wokół nasion i nie mam pojęcia czy to dobry znak czy nie. Jestem zielony w tej sprawie a przeczytałem już tyle że dalej nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje "nurtujące" pytania. Podsyłam zdjęcia z nasionami o co mi dokładnie chodzi i proszę o pomoc. Edytowane 22 Kwietnia 2020 przez CukruKostka Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cephalotus Napisano 22 Kwietnia 2020 Share Napisano 22 Kwietnia 2020 Poproszę opis uprawy, który był załączony do zestawu. Zobaczmy, jak ma się do prawidłowego opisu wysiewu, który można znaleźć w Opisy Roślin na forum w temacie z muchołówką. Podłoże też jest co najmniej dziwne, bo może to i będzie torf, tylko czy kwaśny i dlaczego z perlitem. Nasiona trochę nie przypominają tych od muchołówki, więc może i coś skiełkuje. A producent jaki? Polski, chiński? A można pokazać nasionko na kartce z oświetleniem z góry (flesz), bo jestem ciekaw, jakie one faktycznie mają kształty. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...