Skocz do zawartości

Kilka Zdjęć.

Rekomendowane odpowiedzi

Zdjęcia kilku moich roslin. Z góry sorry za jakość (i wielkość też - przeoczyłem) - nie jestem fotografem ani nie mam dobrego sprzętu.

Drosera capensis 'alba' (wygrana w nepenti)

2a0a5454538e38d7m.jpg

Drosera pulchella x nitidula i cummunis

bb67ea569ddb3dcem.jpg55d746411178832em.jpg05aaae4b7ba196c4m.jpgf453de0bbfd28d37m.jpg

Drosera spatulata 'Beenak'

df8b8e7b0b554debm.jpg3309e1279e9bb695m.jpg

+ palacea ssp. roseana

3836a84903333752m.jpg

Utricularia alpina

0b7f25bc0bbbeadam.jpg

Utricularia sandersonii i praelonga

ac9bfbbaaf0dd97am.jpg

Więcej zdjęć na wiosnę.

Edytowane przez Phantom
Odnośnik do odpowiedzi

• Odpowiedzi 61
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ładne roślinki :) Najbardziej podobają mi się pływcze i radzę wyrwać ten mech, ponieważ zarośnie Ci doniczke i weliminuje pływacza. Alpina ładny, mi też na razie rośnie - lecz dziwnie rośnie :)

Powodzenia w hodowli

Poll

Odnośnik do odpowiedzi

Dzięki. Alpina na wiosnę prawie zakwitł, ale atak pleśni go powstrzymał (a pęd był naprawdę duży). Mech jest fabryczny (od nepenti) i sęk w tym, że w ogóle nie rośnie. A jak zacznie to oczywiście usunę nadmiar (trochę zostawię bo jakoś tak głupio bez niego).

PS. Czego chcesz od swojej alpiny? Dla mnie wszystko jest ok. To, że liście mają różne kształty i rozmiary nic nie znaczy (póki rosną i się nie deformują). Zamiast się zamartwiać wyczekuj wiosny.

Odnośnik do odpowiedzi

Faktycznie zapakowane były pierwszorzędnie (kupiłem też oreophilę - ponoć najrzadszą sarracenię). Mchu było tak dużo, że pookrywałem nim wszystkie moje muchołówki i kapturnice (żeby bulwy się nie wychłodziły stojąc na balkonie). Swoją drogą nie wiem co ludzie widzą w tych szczerbatych odmianach muchołówek.

Odnośnik do odpowiedzi