Skocz do zawartości

Testowa 1 Wysylka


Lukasz_Nepenti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was serdecznie,

 

Jeszcze przez okolo 2 tygodnie beda problemy ze skontaktowaniem sie z nami. Wszystko z powodu przenoszenia i laczenia firm. Wlasciwie zostaly juz tylko sprawy dokumentow, zalozenia nowego konta bankowego, podpisanie umowy z poczta w raciborzu itp. W czwartek jade wiec zajac sie z Davidem tymi sprawami i w poniedzialek bedziemy wysylac pierwsze paczki.

 

Jako, iz czasu pozostalo niewiele przyszykowalem cos specjalnego - 20% znizki na wszystkie rosliny ze sklepu www.rosliny-owadozerne.pl , ktory jak widzicie juz zmienil logo na Bohemica Plants. Do tego wazna jest oferta:

 

http://www.nepenti.pl/oferta.pdf

 

Aby wysylka nastapila w poniedzialek, potrzebujemy wplaty lub potwierdzen wplaty wyslanej na adres bohemica-plants@rosliny-owadozerne.pl

 

Poniewaz jest rowniez kilka zaleglosci i kilka osob nie otrzymalo przesylek, prosze o wyslanie wiadomosci w tej sprawie na powyzszy adres. Obiecuje, iz wszystkim sie zajmiemy i nikt nie bedzie poszkodowany. Wybaczcie nam te opoznienia, ale robimy co w naszej mocy, by te polaczenie firm wykonac jak najszybciej. Nie jest to niestety takie proste, bo w czechach rowniez jest bardzo duzo biurokracji i na wszystko dlugo sie czeka.

 

Dane do wplaty - jeszcze do poniedzialku, potem bedzie juz otwarte polskie konto Bohemica-Plants

 

Lukasz Kostiuk

MBANK 16 1140 2004 0000 3602 3139 7355

 

Zostaly juz zmienione koszty wysylek na stronie na pocztowe, od poniedzialku zajmiemy sie calkowita przebudowa strony i przerzuceniem jej i forum na nowy serwer. Na stronie widnieje jeszcze wysylka gls, ale w potwierdzeniu zamowienia jest mowa o poczcie i koszty wysylek dotycza wylacznie poczty. Aby zamowic mozna wyslac zamowienie przez strone badz e-mailem na bohemica-plants@rosliny-owadozerne.pl .Wysylki z wplat, ktore dotra od przyszlego poniedzialku do kolejnego piatku beda realizowane w nastepnym tygodniu w poniedzialek lub wtorek. To juz bedzie rutyna, paczki beda wychodzily co tydzien w te dni w zaleznosci od ilosci zamowien.

 

Skasowalismy wszystkie aukcje i nie przyjmowalismy nowych zamowien wlasnie dlatego by nie robic wiekszego zamieszania, bo w tej chwili nie zalezy nam na zyskach, a tym by wszystko sprawnie przeprowadzic i rozpoczac dzialalnosc pelna para.

 

Osoby, ktore nie otrzymaly wysylki, maja jakies zastrzezenia, czegos brakowalo w paczce itp prosze rowniez o wyslanie e-maila na ten sam powyzszy adres bohemica-plants@rosliny-owadozerne.pl . W razie naglych spraw podaje poki co moj prywatny numer 790021899. W wiadomosci prosze koniecznie podac swoje dane wysylkowe i date wplaty. Osoby, ktore rezerwowaly rosliny rowniez prosze o kontakt. Od poniedzialku bedzie juz sprawny kontakt e-mailowy. Obiecuje, ze bedziemy odpisywac w ciagu max 24h.

 

Wszystko jest na bardzo dobrej drodze. Prosze jeszcze o chwilke cierpliwosci.

 

Wazne! Osoby z Warszawy i okolic, ktore chca nabyc nasze rosliny bez kosztow wysylki rowniez prosze o wyslanie wiadomosci e-mailem. Przywioze te rosliny i bedzie je mozna odebrac u mnie osobiscie

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 102
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wyslalam maila..

czy mogę otrzymać wyjaśnienie dlaczego w mailu potwierdzającym wysyłkę otrzymałam info,że paczkę wysłano 30 a pomimo to żadna paczka do mnie nie dotarła?

sorry,ale takie "cuś" można odebrać jedynie jako jawne postępowanie nie fair,paczka niby wysłana itd.. mam nadzieje ze chociaż rośliny ,które przyjdą będą całe i zdrowe,a nie jakieśtam odpadki poprzenosinowe :/

 

spróbujcie się postawić też w naszej sytuacji (mam na myśli osoby,które opłaciły zamówienia włącznie z wysyłką GLS jakiś czas temu):

zamawiacie coś,płacicie a potem czekacie...czekacie....czekacie...

kiedy próbujecie się skontaktować...cisza...cisza...

jakbyście wy zareagowali?czekalibyście w nieskończoność jak mysz pod miotłą?nie denerwując się ,że wtopiliście w błoto X kasy??!!

 

 

mam nadzieję,że szybko uporacie się z problemami i innymi rzeczami,zrealizujecie w tempie "na cito" zamówienia i będzie ok..

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jasna sprawa, za te dewagacje i problemy powrzucamy cos ciekawego dodatkowo do paczek w ramach rekompensaty za oczekiwanie spowodowane przeprowadzka. Z tego co wiem to potwierdzone paczki poszly bez problemow, na kilkadziesiat paczek ok 5 mialo braki, ale to jak mowilem sprawdze dokladnie przed wyjazdem i odpisze na wyslane maile na bohemica-plants@rosliny-owadozerne.pl

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Nepenthes

Więc - żeby zamówić rośliny z tej zamieszczonej oferty (ta w PDF), muszę wysłać maila na adres bohemica-plants@rosliny-owadozerne.pl, ale czy mogę tam napisać, że chcę zapłącić za wysyłkę przy odbiorze?

Edytowane przez Nepenthes
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

caly asortyment ze sklepu jest dostepny? mam tu na mysli doniczki. chciałbym odebrać rośliny w Warszawie, czy mam zapłacić przelewem czy można na miejscu? Kiedy bedzie mozliwy odbiór roślin?

mam też pytanie o dzbaneczniki. w nowej ofercie jest np. Nepenthes sanguinea za 16zł rozmiar S. w "starej" ofercie jest rozmiar S za 12 zł. no i jeszcze 20% taniej. Czy czymś sie one różnia między sobą? można sobie wybrać z której oferty się chce roślinę?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To po co pzyjmowac zamowienia skoro nie moga sobie pozniej z tym poradzic i ludzie musza czekac nie wiadomo ile na przesylke ? Wystarczyło zawiesic przyjmowanie zamowien i sprawy by nie bylo ... nawet nie ma wiadomosci kiedy zamierzaja wyslac.

Edytowane przez yahooo
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wy chyba nie rozumiecie po Polsku. Skoro firma jest likwidowana znikają konta, numery telefonów itd. . Trzeba wszystko od nowa zakładać a to troche jednka trwa.Łukasz zerwał umowe z kurierem ,a bez umowy wysyłka jest znacznie droższa i często się długo czeka aż raczą przyjechać po przesyłke by ją dostarczyć. E mail z 30 stycznia był wysłany grupowo. Chciałem co z niektórymi pogadać na ten temat ale zlewali bo lepiej się denerwować i grozić sądami nie znając przepisów;-)Zero wyrozumiałości u was... Jak założycie własne firmy to pogadamy wtedy:-)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szamanka ma rację!

przy okazji...nie każdy żyje w nieświadomości...i tak się składa,że mam dwie firmy...Firmę zajmującą się rachunkowością ,druga-->komputerami...

 

Klienta trzeba szanować,nie olewać..

nie będę powtarzała swoich słów,nadal obstaję przy swoim zdaniu...

samo to,że info o wysyłce poszło do tylu osób i duża część z nich ZOSTAŁA OSZUKANA,że wysłano roślinki,a tak na prawdę te paczki wcale nie wyszły od was :/

to jest w/g was postępowanie fair?

wstyd!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprostu jest bałagan dlatego tak to wszystko sie układa. Jest w tym wina Łukasza ale wy przesadzacie troche. To tylko pozazdrościć dwóch firm w takim wieku jednak nie sądze żebyś obracała taką ilością towaru i zamówień. Wczoraj chciałem z Toba porozmawiać to olałaś propozycje. A co do wysłania grupowego e maila: nie pomyśleliście ,że kazdy ma prawo do pomyłki? Szczerze mówiąc nie wierze żeby chociaż jedna osoba która ma zamówienia w dużej ilości siedziała i na każde zamówienie odpowiadała osobiście bo tak sie daleko nie ujedzie. Zamiast pomyśleć co z tym wszystkim zrobić i pomóc mu to umiecie tylko krytykować i najeżdzać na kogoś.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) Kiedy firma już wiedziała, że przez jakiś czas nie będzie mogła realizować zamówień, mogła napisać o tym na głównej stronie i zablokować zamówienia.

2) Mogli nie pisać, że ostatni dzień wysyłki to ....i nakręcać spirale zamówień.

3) O kasowaniu moich postów już nic nie piszę.Tak jak braku odpowiedzi na cokolwiek.

4) Maile, że paczka wyszła choć leży w magazynie też nie poprawiają sprawy.

 

Tyle słowem podsumowania.

 

P.S No udało mi się skontaktować, pod wpływem lokalnych obietnic wstrzymuje działania.

Bo wbrew pozorom mam co robić a nie tylko z morderatkami się chandryczyć :-),

choć sprawa słuszna i wrócę do niej kiedy będzie trzeba.

Edytowane przez koma
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co ogarnijcie system troche, ludzie starają się załatwić to naj najszybciej, myślicie że połączyć firmy to jest tak łatwo i szybko, ja wiem że nie i to z własnego doświatczenia (sklep komuterowy). Łukasz nap., że za to każdy jakiegoś gratisa dostanie, bo do dawania gratisów nie jest nikt zobowiązany, to tylko jego dobra wola. Do mnie tez nie przyszło zamówienie pełne i co ja moge poczekac aż będzie wszystko dobrze, a Wy juz niemożecie poczekać, nigdzie wam nie uciekną te rośliny. Poczekajcie troche i przestańcie nażekac albo przynajmniej piszcie z kimś PW, a nie zagracajcie takimi postami forum i nie denerwujcie ludzi. A jeśłi o "Nepenti" chodzi to lepie przestać z przyjmowaniem zamówień, bo widac, że człowiek stara pogodzić się wysyłanie rośli z połączeniem firm to jeszcze nażekają. A jestem pewien, że jak by wstrzymali przyjmowanie paczek to by nażekanie było iż strasznie długo trzeba czekać na złożenie zamówienia!!!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.