Skocz do zawartości

Testowa 1 Wysylka


Lukasz_Nepenti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

21 października złożyłem zamówienie w waszym sklepie, parę dni później dokonałem wpłaty a 31 otrzymałem wiadomość z potwierdzeniem wysyłki.

Paczka do tej pory nie doszła, ale z tego co wyczytałem na forum nie tylko ja mam takie problemy.

Próbowałem wysłać maila na adres bohemica@rosliny-owadozerne.pl , ale coś chyba nie działa bo dostaje zwrotne maile.

Chciałbym się tylko dowiedzieć kiedy będę mógł sie spodziewać paczki.

Zależało by mi na tym żeby to było jeszcze przed gwiazdką ;]

Prosił bym o szybki kontakt w tej sprawie.

Pozdrawiam.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 102
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam.

21 października złożyłem zamówienie w waszym sklepie, parę dni później dokonałem wpłaty a 31 otrzymałem wiadomość z potwierdzeniem wysyłki.

Paczka do tej pory nie doszła, ale z tego co wyczytałem na forum nie tylko ja mam takie problemy.

Próbowałem wysłać maila na adres bohemica@rosliny-owadozerne.pl , ale coś chyba nie działa bo dostaje zwrotne maile.

Chciałbym się tylko dowiedzieć kiedy będę mógł sie spodziewać paczki.

Zależało by mi na tym żeby to było jeszcze przed gwiazdką ;]

Prosił bym o szybki kontakt w tej sprawie.

Pozdrawiam.

 

 

jutro rano wysyłają

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ale wysylali tez maile z potwierdzeniem wiec jesli go nie masz to moze troche niepokojace?

 

edit: dzisiaj wszystko mam nadzieje poszlo? troche sniegiem sypie na poludniu to wole sie upewnic :D

Edytowane przez Sathis
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość lauruso94

Witam wysłałem pieniądze w piątek 23 listopada i moja paczka jeszcze nie doszła chciałem się dowiedzieć kiedy zostanie wysłana moja paczka...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wysłałem pieniądze w piątek 23 listopada i moja paczka jeszcze nie doszła chciałem się dowiedzieć kiedy zostanie wysłana moja paczka...

 

jak nie dostales potwierdzenia wysylki prosze o email na roslinyowadozerne@gmail.com to sprawdze z telefonu na szybko

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Już 2 miesiące minęły, a ja ciągle nie otrzymałem przesyłki.

Pisałem na forum, wysyłałem maile i żadnej odpowiedzi. Może pisałem na nieaktualne już maile. Nie wiem. Nie rozumiem tylko dlaczego na stronie sklepu nie ma ciągle żadnego kontaktu. Do kogo mógłbym się zwrócić w tej sprawie, bo naprawdę nie wiem. Już nawet nie denerwuje mnie to czekanie tylko to że nikt nie odpowiada na moje maile.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

A to w takim razie nie jesteś jedynym. ja też czekam od 2 miesięcy i wiem już jedno nie dostane zamówionej przesyłki. mam nadzieję że pieniądze trafią z powrotem na moje konto a nie jest to mała kwota.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam identyczną sytuację, dawało mi cokolwiek napisanie pod adres roslinyowadozerne@gmail.com ( wtedy wysłano mi I część paczki, na drugą jeszcze czekam).

 

Spróbujcie tam.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam identyczną sytuację, dawało mi cokolwiek napisanie pod adres roslinyowadozerne@gmail.com ( wtedy wysłano mi I część paczki, na drugą jeszcze czekam).

 

Spróbujcie tam.

 

Próbowałem i to jednokrotnie, efekt- cisza albo informacja wyślemy w środę, mija następny miesiąc i nic. Pada obietnica- zwrócimy pieniądze na konto- przelewu brak. Nie wiem do kogo pisać żeby sprawę zakończyć........

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety z powodu silnych mrozow w Czechach, gdzie przygotowujemy zamowienia jestesmy zmuszeni opoznic wysylke jeszcze o 7 dni do wtorku 15 stycznia. Mamy na uwadze, iz czas oczekiwania na Twoje produkty jest juz znacznie przekroczony, dlatego w ramach rekompensaty, w przesylce znajdziesz upominek od naszej firmy.

 

tak jak napisali - wczoraj wysłane, dzisiaj dostałem paczkę. Czekam już miesiąc- ale rozumem to, zima nie jest najlepsza porą na przesyłkę i zamawianie roślin. Tym razem tak zrobiłem, ponieważ dzbanek był kupione 'w ramach prezen

tu na gwiazdke" - jak daja trzeba korzystac :P Jako że wszystko sie opóźniało znacznie a mi wpadło troche grosza postanowiłem ze za 1 paczka zamówię jeszcze parę roślin. W zwiazku z tym wysłałem prośbę o cennik- odpowiedziano mi że będzie na stronie w niedziele- 2 tygodnie temu. Tydzien temu napisałem znowu, bez odzewu. Dobra, tez zrozumiem, przebudowa firmy itp. nie chce im sie bawic w spisywanie cen dla 1 klienta. Ale w takim razie nie piszcie ze cennik bedzie na stronie 2 tygodnie temu, tylko napiszcie zgodnie z prawdą...

 

Dodatkowo "Mamy na uwadze, iz czas oczekiwania na Twoje produkty jest juz znacznie przekroczony, dlatego w ramach rekompensaty, w przesylce znajdziesz upominek od naszej firmy"

 

Cóż, w paczce dostałem wyłącznie sadzonkę dzbanka, podłoże i doniczkę, jeśli nie macie zamiaru dawać gratisów- doobra, jak juz pisąłem jestem wyrozumiały- ale w takim razie nie piszcie ze będą!

 

mam nadzieje ze sie to wszystko porawi...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.