dariadesou Napisano 22 Września 2008 Share Napisano 22 Września 2008 Witam, mam pytanie. Czy mój dzbanecznik się rozmnożył? wypuszcza nowe liście z samej góry oraz na dole z boku niedaleko tej długiej łodygi (widać na fotce) i dalej te małe listki są wypuszczane i tworzy się taka sama łodyga jak ta duża. nie znam się na dzbanecznikach wiec nie wiem czy są tam 2 czy to może tak dzbaneczniki wyglądają z natury... http://picasaweb.google.pl/Buziaczek1990/K...886475138323426 chodzi mi o ten nierozwinięty listek z lewej strony Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twargor Napisano 22 Września 2008 Share Napisano 22 Września 2008 Ze zdjęcia nie widać praktycznie nic ale o ile się nie myle to wystarczy, aby stwierdzić że się rozmnożył Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szamanka Napisano 22 Września 2008 Share Napisano 22 Września 2008 Z tego co tam widać, to on się już całkiem dawno rozmnożył, spora jest już ta sadzoneczka. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zi00 Napisano 22 Września 2008 Share Napisano 22 Września 2008 na pewno rozmnożył się, choć trochę niewyraźne zdjęcie Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Nepenthes Napisano 22 Września 2008 Share Napisano 22 Września 2008 (edytowane) Tak tak, rozmnożył się, ale radziłbym go zostawić - ventraty wg. mnie wyglądają lepiej gdy robią się 'krzaczkowate' Wszystko zależy jednak od twojego gustu. Edytowane 22 Września 2008 przez Nepenthes Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...