Niestety muszę się zgodzić z opiniami poprzedników. Miałem kiedyś internet z tej firmy (mam na myśli Netię) i bardzo często połączenie było zrywane i ogólnie działało to z grubsza różnie. Miałem też możliwość dwukrotnej zmiany warunków umowy, więc raz z niej skorzystałem. Raz, bo drugi raz nie zdążyłem, gdyż zmiana miała być dokonana w ciągu 24 godzin, ale po tym czasie nic się nie zmieniło. Zadzwoniłem z pytaniem co się dzieje, ale powiedzieli, że wpiszą zlecenie do systemu i kazali czekać kolejne 24 godziny. Po kilku kolejnych dniach oczekiwania (nie działał w ogóle internet, co innego, gdybym miał chociaż starą, wolniejszą prędkość) postanowili wezwać technika, na którego czekałem pół dnia, a on nie przyjechał, nawet mnie o tym nie informując. Przyjechał po kilku dniach i stwierdził, że u mnie jest wszystko OK, więc trzeba ruszać tych na górze. Dzwoniłem tam dobrych kilkadziesiąt razy (dotarłem aż do szefa szefów działu technicznego, co nie było łatwe), a sprawa rozwiązała się dopiero, gdy wysłałem wypowiedzenie umowy. Pomimo, że już było w porządku, tak zaleźli mi za skórę, że zdecydowałem się naprawdę ją rozwiązać. Tutaj za to musiałem drugie tyle czekać na zwolnienie łącza, bo nie mogą tego przyspieszyć. Podsumowując: ZDECYDOWANIE ODRADZAM!
Miałem również internet z TP, teraz korzystam z UPC i nigdy nie miałem takich problemów. Jednak przewagą UPC nad TP jest cena za odpowiadającą prędkość.